和訳 DJ Khaled Feat.Justin Bieber.Chance The Rapper.Quavo./No Brainer

f:id:nestaaa:20191106033438j:image

 

Music

https://youtu.be/kxloC1MKTpg

 

We the Best Music! *
(We the Best Musicから)
Another one!
(新しい曲を送るぜ!)

DJ Khaled!
(DJキャレドの登場だ)

[Justin Bieber & DJ Khaled:]
You stick out of the crowd, baby, it’s a no-brainer *
(君はみんなの中で飛び抜けてる、そんなの考える必要もない)
It ain’t that hard to choose
(誰を選ぶかなんて難しいことじゃない)

Him or me, be for real, baby, it’s a no-brainer
(アイツと僕、真剣になれば、そんなの考える必要もない)

You got your mind unloose *
(君が心を開けば)
Go hard and watch the sun rise
(一生懸命やる、そしたら朝日を見にいこう)

One night’ll change your whole life
(一晩で君の人生が変わるんだ)

Off top, drop-top, baby it’s a no-brainer *
(オープンカーが良いか悪いかなんて、そんなの考える必要もない)
Put ‘em up if you with me *
(僕と一緒にくるなら、両手を上げてくれ)
Yeah, yeah-eah, yeah, yeah-eah-eah
In the middle, woah
(ドライブの途中で)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(両手を高く)

Put ‘em high
(両手を高く)

Yeah-eah-eah, yeah, yeah-eah-eah
Both arms, yeah
(両手を上げるんだ)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(高く上げるんだ)

[Quavo:]
Quavo!
(俺がクエヴォさ)

Mama told you don’t talk to strangers (mama, mama, mama!)
(ママは言っただろ、知らねー奴とは話すなって)

But when you’re ridin’ in the drop, you can’t explain it (skrrt, skrrt, skrrt-skrrt) *
(でもオープンカーに乗りゃ、説明なんてできないだろ(スイスイと通り抜ける))
What you been waitin’ on this whole time? (Yeah)
(何をずっと待ってる?)

I blow the brains outta your mind (ooh) *
(俺が頭の中をスッキリさせてやるぜ)
And I ain’t talkin’ ‘bout physically (no)
(別に体について話してるわけじゃない)

I’m talkin’ ‘bout mentally (talkin’ ‘bout mentally)
(精神的ってことを言ってるのさ)

She lookin’, she look like she nasty (she lookin’)
(彼女はマジでセクシーで)

She lookin’, she look like she classy (she lookin’)
(しかも上品な振る舞いをする)

She lookin’, just look at her dancin’ (look at her)
(俺はダンスをただ見てただけなのに)

She lookin’, I took her to the mansion (yeah, yeah)
(彼女を俺ん家に連れ帰っちまうのさ)

[Justin Bieber & DJ Khaled:]
You stick out of the crowd, baby, it’s a no-brainer
(君はみんなの中で飛び抜けてる、そんなの考える必要もない)

It ain’t that hard to choose
(誰を選ぶかなんて難しいことじゃない)

Him or me, be for real, baby, it’s a no-brainer
(アイツと僕、真剣になれば、そんなの考える必要もない)

You got your mind unloose
(君が心を開けば)

Go hard and watch the sun rise
(一生懸命やる、そしたら朝日を見にいこう)

One night’ll change your whole life
(一晩で君の人生が変わるんだ)

Off top, drop-top, baby it’s a no-brainer
(オープンカーが良いか悪いかなんて、そんなの考える必要もない)

Put ‘em up if you with me
(僕と一緒にくるなら、両手を上げてくれ)

Yeah, yeah-eah, yeah, yeah-eah-eah
In the middle, woah
(ドライブの途中で)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(両手を高く)

Put ‘em high
(両手を高く)

Yeah-eah-eah, yeah, yeah-eah-eah
Both arms, yeah
(両手を上げるんだ)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(高く上げるんだ)

[Chance The Rapper:]
Don’t look rich, I ain’t got no chain (huh)
(金持ちに見えないし、チェーンも持ってない)

Not on the list, I ain’t got no name
(リストに名前は挙がらないし、有名でもない)

But we in this bitch, bitch, I’m not no lame *
(だけど、このイカした奴らの中で、俺はそこまで悪くない)
And I keep it Ben Franklin, I’m not gon’ change *
(100ドルあればいい、俺は変わることはない)
Lot of these hoes is messy (messy)
(良い女がたくさんいても騒々しいだけ)

I just want you and your bestie *
(ただ君と君が仲良くしてる友達で十分さ)
Y’all don’t gotta answer for whenever you text me
(いつも直ぐに俺に返信する必要はない)

It’s multiple choice and they all wanna test me
(いくつかの選択肢があっていい、皆俺を試したがってる)

She ch-ch-ch-ch-choosin’ the squad
(彼女は俺らの中から選ぶつもりさ)

She tryna choose between me, Justin, Qua’ and Asahd
(俺か、ジャスティン、クエヴォ、それかキャレドの中から)

She told me that she love that I make music for God *
(彼女は言ったんだ、神のために作る俺の曲が好きだって)
I told her I would love to see that ***** applaud
(だから言ってやったのさ、ぜひとも君の「*****」を拝みたいってな)

[Justin Bieber & DJ Khaled:]
You stick out of the crowd, baby, it’s a no-brainer
(君はみんなの中で飛び抜けてる、そんなの考える必要もない)

It ain’t that hard to choose
(誰を選ぶかなんて難しいことじゃない)

Him or me, be for real, baby, it’s a no-brainer
(アイツと僕、真剣になれば、そんなの考える必要もない)

You got your mind unloose
(君が心を開けば)

Go hard and watch the sun rise
(一生懸命やる、そしたら朝日を見にいこう)

One night’ll change your whole life
(一晩で君の人生が変わるんだ)

Off top, drop-top, baby it’s a no-brainer
(オープンカーが良いか悪いかなんて、そんなの考える必要もない)

Put ‘em up if you with me
(僕と一緒にくるなら、両手を上げてくれ)

Yeah, yeah-eah, yeah, yeah-eah-eah
In the middle, woah
(ドライブの途中で)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(両手を高く)

Put ‘em high
(両手を高く)

Yeah-eah-eah, yeah, yeah-eah-eah
Both arms, yeah
(両手を上げるんだ)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(高く上げるんだ)

[Justin Bieber:]
Walked down, had me sittin’ up *
(歩いてると、僕を誘惑してくる)
Demanded my attention, had to give it up
(注意を引きたかったみたいだけど、諦めたみたいだ)

Look like somebody designed you
(誰かがデザインしたかのように)

Drop-dead gorgeous, you make me wanna live it up *
(君はとても素敵で、僕にもっと人生を楽しみたいって思わせたんだ)
Your presence is critical
(君の存在は大きくて)

Movin’ my soul, yeah you’re spiritual *
(僕の魂をゆり動かす、特別な人なんだ)
They hate it when you notice me
(君が僕に気づけば、皆は嫌がるだろ)

Like everybody else invisible (ooh)
(だから、人目につかないようにする)

Breakin’ all the rules (oh-oh)
(すべてのルールなんて破ればいい)

So above the law (so above the law)
(法律だって超えてやる)

I’ll be your excuse (damn right)
(僕を言い訳にしていい)

Uh, and you won’t go wrong, no
(だから、間違ってもいいじゃないか)

[Justin Bieber & DJ Khaled:]
You stick out of the crowd, baby, it’s a no-brainer
(君はみんなの中で飛び抜けてる、そんなの考える必要もない)

It ain’t that hard to choose
(誰を選ぶかなんて難しいことじゃない)

Him or me, be for real, baby, it’s a no-brainer
(アイツと僕、真剣になれば、そんなの考える必要もない)

You got your mind unloose
(君が心を開けば)

Go hard and watch the sun rise
(一生懸命やる、そしたら朝日を見にいこう)

One night’ll change your whole life
(一晩で君の人生が変わるんだ)

Off top, drop-top, baby it’s a no-brainer
(オープンカーが良いか悪いかなんて、そんなの考える必要もない)

Put ‘em up if you with me
(僕と一緒にくるなら、両手を上げてくれ)

Yeah, yeah-eah, yeah, yeah-eah-eah
In the middle, woah
(ドライブの途中で)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(両手を高く)

Put ‘em high
(両手を高く)

Yeah-eah-eah, yeah, yeah-eah-eah
Both arms, yeah
(両手を上げるんだ)

Woah-woah-oah, oh, oh-oh, ooh
Put ‘em high
(高く上げるんだ)

[Justin Bieber & DJ Khaled:]
It’s We The Best Music
(「We the Best Music」から送る)

Way high
(気分をハイに)

It’s Father of Asahd *
(これが「Father of Asahd(アルバム名)」から送る)
Another one
(新しい曲だ)

f:id:nestaaa:20191106033456j:image