和訳 Dj Khaled Feat.Justin Beaber.Quavo.Chance The Rapper.Lil wayne/I'm The One

f:id:nestaaa:20191109125936j:image

 

Music

https://youtube.com/watch?v=weeI1G46q0o

 

[DJ Khaled]
We the Best Music
俺たちのミュージックがベスト!
Another one!
もう1曲どうだ!
DJ Khaled
DJキャレド

[Justin Bieber & DJ Khaled]
Yeah, you're lookin' at the truth
君が見てるのは真実さ
The money never lie, no
お金は嘘をつかないからね
I'm the one, yeah, I'm the one
俺ががその運命の人だよ 
Early mornin' in the Dawn
夜明け前の、ロールスロイス・ドーン
Know you wanna ride now (let's ride, let's ride!)
君は乗りたいんだろう(さあ乗ろうよ)
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
俺は運命の人なんだから
And you sick of all those other imitators
そこら中にいるパクリ連中にウンザリしてるだろ
Don't let the only real one intimidate ya
ホンモノの男に君を威圧するようなことさせないでよ
See you watchin', don't run outta time now
君のことを見てるんだから 時間を無駄にしないでよ
I'm the one, yeah
俺がその運命の人だよ

[Justin Bieber & Quavo]
Oh-ehOh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Yeah, yeah!

[Quavo]
Quavo! I'm the one that hit that same spot (hit it)
クエーヴォ!ちゃんといつもスポットを探し当てるのは俺だけさ(ピッタリ当てるさ)
She the one that bring them rain drops (rain drops)
雨を降らせるのは彼女の仕事(雨粒)
We go back, remember criss-cross and hopscotch? (hopscotch)
クリスクロスやホップスコッチで遊んでた頃に戻ろうぜ(ホップスコッチ)
You the one that hold me down when the block's hot (hot)
俺が警察に囲まれた時でも、面倒を見てくれたのは君だけさ(ホット)
I make your dreams come true when you wake up (dream)
目覚めたときには、君の夢を叶えてあげる
And your look's just the same without no make-up
君はノーメイクでも全く変わらないね
Had to pull up on your mama, see what you're made of (mama)
君のママにどうしても会わなきゃ、君を生んだ人だからね(ママ)
Ain't gotta worry 'bout them commas 'cause my cake up
お金の心配なんていらない、俺がガッツリ稼いでるからね
You can run inside my life from that fame bus (skrt)
名声行きのバスから俺の人生の中に入って走り抜けるのさ(スカァト)
'Cause I promise, when we step out you'll be famous (yeah)
約束するよ、バスを降りた瞬間に君はもう有名人さ(イエー)
Modern day Bonnie and Clyde what they named us (why?)
俺たちを現代のボニー&クライドって人々は呼ぶだろう(何故だろうか?)
'Cause when we pull up — brt-brt! — all angles
だって俺たちは天使を連れてくるから!

Yeah, you're lookin' at the truth
君が見てるのは真実さ
The money never lie, no
お金は嘘をつかないからね
I'm the one, yeah, I'm the one
俺ががその運命の人だよ 
Early mornin' in the Dawn
夜明け前の、ロールスロイス・ドーン
Know you wanna ride now (let's ride, let's ride!)
君は乗りたいんだろう(さあ乗ろうよ)
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
俺は運命の人なんだから
And you sick of all those other imitators
そこら中にいるパクリ連中にウンザリしてるだろ
Don't let the only real one intimidate ya
ホンモノの男に君を威圧するようなことさせないでよ
See you watchin', don't run outta time now
君のことを見てるんだから 時間を無駄にしないでよ
I'm the one, yeah
俺がその運命の人だよ

[Justin Bieber & Quavo]
Oh-ehOh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Yeah, yeah!
Okay though
分かったかい

[Chance The Rapper]
Uh, she beat her face up with that new Chanel
彼女はシャネルの新作でメイクアップ
She like the price, she see the ice, it make her coochie melt
彼女は財産みたいなモンだね、氷のような宝石が好きで、それを見たら彼女も溶けちゃう
When I met her in the club I asked her who she felt
クラブで彼女に会ったとき、誰に感じたか聞いてみたんだ
Then she went and put that booty on that Gucci belt
そしたらグッチのベルトを体に巻き付けて戻って来たよ
We don't got no label
俺たちはノーブランド
She say she want bottles, she ain't got no table
彼女はボトルが欲しいって、テーブルもないんだって
She don't got no bed frame, she don't got no tables
ベッドフレームもない、テーブルもない
We just watchin' Netflix, she ain't got no cable, okay though
ネットフリックスを見てるからケーブルTVもないんだ でもそれでいいだろ
Plug, plug, plug, I'm the plug for her
プラグのように彼女につなぐんだ
She want a nigga that pull her hair and hold the door for her
彼女は髪を引っ張るような激しく、なおかつドアを開けてくれるような男を望んでるんだって
Baby, that's only me, bitch, it okay with me
ベイビー、それは俺のことだよ、俺となら楽しいよ
Baby, okay, okay though
ベイビー、そうさ
Yeah, you're lookin' at the truth
君が見てるのは真実さ
The money never lie, no
お金は嘘をつかないからね
I'm the one, yeah, I'm the one
俺ががその運命の人だよ 
Early mornin' in the Dawn
夜明け前の、ロールスロイス・ドーン
Know you wanna ride now (let's ride, let's ride!)
君は乗りたいんだろう(さあ乗ろうよ)
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
俺は運命の人なんだから
And you sick of all those other imitators
そこら中にいるパクリ連中にウンザリしてるだろ
Don't let the only real one intimidate ya
ホンモノの男に君を威圧するようなことさせないでよ
See you watchin', don't run outta time now
君のことを見てるんだから 時間を無駄にしないでよ
I'm the one, yeah
俺がその運命の人だよ

[Justin Bieber & Quavo]
Oh-ehOh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから

[Lil Wayne]
Lookin' for the one?
運命の人を探してるだって?
Well, bitch, you're lookin' at the one
何言ってるんだよ!目の前にいるじゃないか
I'm the best yet, and yet my best is yet to come
俺は最高の男だけど、ピークはまだ来てないんだぜ
'Cause I've been lookin' for somebody
ずっと探してたんだ
Not just any fuckin' body
誰でもいいわけじゃない
Don't make me catch a body
その辺に転がってる身体なんかいらない
That's for any and everybody
誰のためにでもある身体なんか
Oh, my God! She hit me up all day, get no response
何てこった、一日中電話してくるのに、返事はなしかよ
Bitch, you blow my high
何て女だ、せっかくの気分が台無しだよ
That's like turnin' gold to bronze, roll my eyes
金メダルから突然銅メダルに変えられたような感じだ、呆れるぜ
And when she on the Molly she a zombie
モリー(MDMA)をヤッてる彼女はゾンビのよう
She think we Clyde and Bonnie
彼女は俺たちがクライドとボニーのようだって思ってるけど
But it's more like Whitney and Bobby
どっちかって言うとホイットニーとボビーだな
God, forgive me! Tunechi F finessin', I'm a legend
神様許して! チュネチ(リルウェインのニックネーム)と最高のスキルで俺は伝説となる
Straight up out the Crescent
クレセントシティへ直行して
Fly your bae down for the Essence
エッセンスフェスティバルで楽しもう
For the record I knew Khaled when that boy was spinnin' records
キャレドがレコード回してた頃からの友達さ
Mula Gang, winnin' record
ムラギャングは勝ち組のレコードレーベル
I'm just flexin' on my exes, oh God!
元カノ達に見せつけてやるのさ!

[Justin Bieber & DJ Khaled]
Yeah, you're lookin' at the truth
君が見てるのは真実さ
The money never lie, no
お金は嘘をつかないからね
I'm the one, yeah, I'm the one
俺ががその運命の人だよ 
Early mornin' in the Dawn
夜明け前の、ロールスロイス・ドーン
Know you wanna ride now (let's ride, let's ride!)
君は乗りたいんだろう(さあ乗ろうよ)
I'm the one, yeah, I'm the one, yeah
俺は運命の人なんだから
And you sick of all those other imitators
そこら中にいるパクリ連中にウンザリしてるだろ
Don't let the only real one intimidate ya
ホンモノの男に君を威圧するようなことさせないでよ
See you watchin', don't run outta time now
君のことを見てるんだから 時間を無駄にしないでよ
I'm the one, yeah
俺がその運命の人だよ


[Justin Bieber]
Oh-ehOh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the one
俺が運命の人
Oh-eh-oh-oh-oh, eh-oh I'm the only one
俺がたった1人の運命の人なんだから

[Justin Bieber & DJ Khaled]
(Another one)
₍さあもう1曲)
Don't you know, girl? Don't you know, girl?
分かってる?ガール 分かってる?ガール
I am the one for you (I'm the one)
俺が君が求めてるたった1人の運命の人なんだから(そうさ)
Yeah, I'm the one
俺が運命の人だよ
Don't you know, girl? Don't you know, girl?
分かってる?ガール 分かってる?ガール
I am the one for you (I'm the one)
俺が君が求めてるたった1人の運命の人なんだから(そうさ)
Yeah, I'm the one
俺が運命の人だよ
Don't you know, girl? Don't you know, girl?
分かってる?ガール 分かってる?ガール
I am the one for you (I'm the one)
俺が君が求めてるたった1人の運命の人なんだから(そうさ)
Yeah, I'm the one
俺が運命の人だよ
Don't you know, girl? Don't you know, girl?
分かってる?ガール 分かってる?ガール
I am the one for you (I'm the one)
俺が君が求めてるたった1人の運命の人なんだから(そうさ)
Yeah, I'm the one
俺が運命の人だよ

f:id:nestaaa:20191109125949j:image