和訳 Justin Bieber/Sorry

f:id:nestaaa:20191101085300j:image

 

Music

https://youtube.com/watch?v=fRh_vgS2dFE

 

You gotta go and get angry at all of my honesty
君は離れていく、僕のバカ正直さに腹をたてて
You know I try but I don't do too well with apologies
分かってるだろう、僕が何とかしようとしてたこと でも素直にゴメンと言えなかった
I hope I don't run out of time, could someone call a referee?
時間切れじゃないといいけど、誰かレフリーを呼んでくれないかな
Cause I just need one more shot at forgiveness
あと1度でいいから、謝るチャンスが欲しいんだ
I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
今までに1度や2度同じような間違いを犯したことも分かってるよね
By once or twice I mean maybe a couple a hundred times
1度や2度、いやひょっとしたら2、300回くらいあったかも
So let me, oh let me redeem, oh redeem, oh myself tonight
お願いだから今夜は償わせてほしい
Cause I just need one more shot at second chances
もう1度だけチャンスが欲しいんだ


Yeah, is it too late now to say sorry?
もうゴメンって言っても遅すぎるのかな?
Cause I'm missing more than just your body
君の身体が恋しいっていうだけじゃないんだ
Is it too late now to say sorry?
もう謝っても遅いのかな?
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまったんだよね
Is it too late to say I'm sorry now?
もう手遅れなのかな?

I'm sorry, yeah
ゴメン
Sorry, yeah
本当にゴメンよ
Sorry
許してほしい
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまった
Is it too late to say I'm sorry now?
もう謝っても遅すぎるのかな?

I'll take every single piece of the blame if you want me to
君が望むのなら、どんな非難でも受け入れるよ
But you know that there is no innocent one in this game for two
でも恋愛ではどっちかだけが一方的に悪いってこともないんだよ
I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth
僕が行き過ぎれば君も行き過ぎる、君は2人の真実をうっかり漏らしてしまった
Can we both say the words and forget this?
お互いにゴメンねって言って水に流せないのかな?

Is it too late now to say sorry?
もうゴメンって言っても遅すぎるのかな?
Cause I'm missing more than just your body
君の身体が恋しいっていうだけじゃないんだ
Is it too late now to say sorry?
もう手遅れなのかな?
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまったんだよね
Is it too late to say I'm sorry now?
もう手遅れなのかな?

I'm not just trying to get you back on me
単に君を取り戻そうとしてるわけじゃないんだ
Cause I'm missing more than just your body
君の身体が恋しいから言っているわけでもない
Is it too late now to say sorry?
もう謝っても遅いのかな?
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまったんだよね
Is it too late to say I'm sorry now?
もう手遅れなのかな?

I'm sorry, yeah
ゴメン
Sorry, oh
本当にゴメンよ
Sorry
許してほしい
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまった
Is it too late to say I'm sorry now?
もう謝っても遅すぎるのかな?

I'm sorry, yeah
ゴメン
Sorry, oh
本当にゴメンよ
Sorry
許してほしい
Yeah I know that I let you down
君をがっかりさせてしまった
Is it too late to say I'm sorry now?
もう謝っても遅すぎるのかな?

 

f:id:nestaaa:20191101085316j:image