和訳 Maroon 5 With Julia Michael/Help Me Out

f:id:nestaaa:20191019193855j:image

f:id:nestaaa:20191019193845j:image

 

Music Video

https://youtu.be/JA2JdSP7wyg

 

[Adam Levine]
I'm getting kind of over this
乗り越えようとしてる
I need a metamorphosis
大きな変化が必要だね
Are you awake as me?
君も僕と同じように自覚してる?
If not, do you wanna be?
そうでないなら、そうなりたいと思うかい?

[Adam Levine]
Ooh, I need some temporary saving
一時的でもいい、助けが必要なんだ
Ooh, I need some, some uncomplicating
複雑でない、シンプルな助けがね

[Adam Levine & Julia Michaels]
Help me out
助けてくれ
'Cause I don't wanna do this on my own
こんなこと、独りでやりたくないよ
Help me out, out
僕を助けてくれよ
Help me out, 'cause I need something up to calm me down
僕を落ち着かせてくれる誰かが必要なんだ
Help me out, out
僕を助けてくれ

[Adam Levine & Julia Michaels]
I don't mean to bother you
君を困らせるつもりなんてないよ
But there's something that I want from you
でも君から得たいものがあるんだよ
Distract me from thinking too much
考えすぎて、頭がこんがらがってしまう
Loose ends all tied up with a touch
君が触れてくれれば、絡まった糸はほどけるんだよ

[Pre-Chorus: Julia Michaels & Adam Levine]
Ooh, I need some temporary saving
一時的でもいい、助けが必要なんだ
Ooh, I need some, some uncomplicating
複雑でない、シンプルな助けがね

[Adam Levine & Julia Michaels]
Help me out
助けてくれ
'Cause I don't wanna do this on my own
こんなこと、独りでやりたくないよ
Help me out, out
僕を助けてくれよ
Help me out, 'cause I need something up to calm me down
僕を落ち着かせてくれる誰かが必要なんだ
Help me out, out
僕を助けてくれ

[Adam Levine & Julia Michaels]
Hey, hey, I know that there will come a day
ねえ、いつかはそんな日が来るって分かってるんだ
When you, you need somebody to
君が誰かを必要とする時
Yeah, hey, hey, I know that there will come a day
そんな日がいつか来るって分かってるんだ
When, when you, you need somebody to
君が誰かを必要とする時
Help you out, help me out
僕を助けてほしい
Help me out, help me out, out
僕を助けてくれ

[Adam Levine & Julia Michaels]
Help me out
助けてくれ
'Cause I don't wanna do this on my own
こんなこと、独りでやりたくないよ
Help me out, out
僕を助けてくれよ
Help me out, 'cause I need something up to calm me down
僕を落ち着かせてくれる誰かが必要なんだ
Help me out, out
僕を助けてくれ

[Adam Levine & Julia Michaels]
Hey, hey, I know that there will come a day
ねえ、いつかはそんな日が来るって分かってるんだ
When you, you need somebody to
君が誰かを必要とする時
Yeah, hey, hey, I know that there will come a day
そんな日がいつか来るって分かってるんだ
When, when you, you need somebody to
君が誰かを必要とする時
Help you out, help me out
僕を助けてほしい
Help me out, help me out, out
僕を助けてくれ

 

f:id:nestaaa:20191019193908j:image